upload music to get code

19 Temmuz 2008 Cumartesi

YOKLUĞUN VE AŞKIN


YOKLUĞUN VE AŞKIN


Çok şey feda edebilirdim aşkı uğruna
Tüm pişmanlıklar senle yaşansa da
Her bir göz seni bana esir etse de
Bir kez daha ...! Bir kez daha....! Doğsam da
Ben yine sana esir, ben yine sana aşık olacağım

Tüm dünyama karanlıklar çökse de
Tüm insanlar bana sırt çevirse de
Dost bildiklerim uçuma itse de
Son kez daha ..! Son bir kez daha.! Görse de
Ben yine seni ister, ben yine seni özlerim

Tüm kurumuş çiçekler seni bana hatırlatsa da
Gördüğüm tüm renkler siyah olsa da
Yastığımda başka hayatlar uysa da
Son kez daha…! Bir kez daha …! Yaşasam da
Ben yine senin sevginin, ben yine senin olacağım

Yaşanan hayatım yokluğunla mazi olabilir
Sen belki de başka hayatlara eşlik edebilir
Gördüğüm rüya beklide gerçek olabilir
Ama bir kez daha…! Son bir kez daha..! sevebilirsin
Ben yine seni burada, ben yine sevgine hayata…

Aşkın ve sevgin kalbimde bir köşede bekliyor olacağım……..!

Fatih_han545@hotmail.com

Hiç yorum yok: