upload music to get code

26 Temmuz 2008 Cumartesi

BEN SENİ NASIL ANLATSAM BİLEMİYORUM


BEN SENİ NASIL ANLATSAM BİLEMİYORUM ?

Ben seni nasıl anlatsam bilemiyorum ? hani en sıcak yaz gününde çıplak ayakla kumsalda seke , seke denize koşar ya serin denize işte ben seni öyle istiyorum

Ben seni nasıl anlatsam bilemiyorum ? hani çok sıkılırsın her şeyden soyutlanırsın düşündüğün tek şek uzaklaşmak olur ya ve çıkarsın gidebildin en yüksek tepeye açarsın kollarını esen rüzgar saçlarının arasında ve bedeninde okşarcasına dolaşır ve sen sesinin çıktığı kadar haykırısın işte aşkın içimde bu kadar derinde çıkmak istercesine

Ben seni nasıl anlatsam bilemiyorum ? hani insan bazen mutlu pembe düşler kurar ya içinde tüm sevdiklerini yanı başında aşık olduğu insanı kalbinde yüzlerin hep güldüğü acıların olmadığı bir düş kurar ya işte o düşlerdeki kalbin sahibisin sen

Ben seni nasıl anlatsam bilemiyorum ? hani insan yastığa kafasını koyar uyumak için gözlerini kapatır, işte o an gözlerinin önüne gülümseyen bir resim oluşur , işte o an karanlıkta kimsenin bilmediği kendinden bile gizlediğin tebessümün yastığa gömersin , işte ben her gece ,yüzüm sessizce yastığa gömüyorum..

Hiç fark ettin mi bilemiyorum, hep seni anlatan soru ile başladım ama hiç birinde sen yoktun, hepsinde seni seven ben,bırakıp gitmeseydin bu sözleri duyması gereken sen… ben seni hiç sevmiyorum, ben sana olan aşkımı seviyorum…

Fatih_han545@hotmail.com

2 yorum:

Adsız dedi ki...

kankam ılk paragrafda anlatmak ıstedıgın kişiyı nasıl anlatacagını deıl onu nasıl görmek ıstedıgını anlatmışsın ve bu başlıkla cokta uygun olmamış sankı tabı üstad sensın bu benım fıkrım ama yazılarının çogu çok guzel buda dızeler satırlar senın kalbının guzellıgını yansıtıo aslında...

Unknown dedi ki...

bir sonraki yapıtta bu yapıcı eleştirilerini göz önünde bulunduracağım ( ya kanka bu tür eleştirileri toplum içinde konuşmasak ,çiziyorsun karizmayı msn de tartışırız, can dünda'ın neden bu kadar başarılı olduğunu şimdi daha iyi anlıyorum çünkü sen onun kankası değilsin) :)) hehe