upload music to get code

2 Eylül 2008 Salı

BEN ÇOCUK OLMAYI ÖZLEDİM


BEN ÇOCUK OLMAYI ÇOK ÖZLEDİM

Ben okulumu özledim geçmişte kalan kömür karası önlüğümü
Yırtık yakalığımı, çamurlu ve su alan pabuçlarımı özledim
İte kaka sürüklediğim çantamı, uçları yıpranmış kitabımı defterimi özledim
Yaz günlerinde okul bahçesinde patlak topun peşinde koşmayı
O top yüzünden sırayla önce öğretmenimden sonra annemden fırça yemeyi özledim
Terleyip hasta olmayı özledim
Ben öğretmenimi özledim
Yağmurda su birikintilerine zıplamayı özledim
Yol üzerinde bulunan meyve ağaçlarına tırmanmayı özledim, topladığım meyveleri büyük bir iştahla yemeyi sonrada sabaha kadar midemin ağrımasını özledim
Paranın bir tek leblebi tozu ve baston şeker almaya yaradığını sandığım yılları özledim
Çocukluğumdaki ramazanları, bayramları özledim.
Tüm ramazan ayı boyunca okuldan eve yaya geldiğin , yol parasını bayram harçlığı için biriktirdiğim kumbaramı özledim
Kurban bayramında çarşıda yorulup acıkınca , yarım ekmek arası köfte ekmek almayı özledim
Ben ramazanı, bayramı özledim
Bayramlardaki luna parkımı özledim, cebimdeki son parama kadar çarpışan arabaya harcadığım yılları özledim
Ben hiç görmediğim dedemi özledim

Ben bunları yapamıyorsam sanırım büyüdüm
Okulun başladığında masrafların artığını, önlük yerine üniformaların daha pahalı olduğunu , yeni pabuçları bile çocuklara beğendiremediğimizi ,defterlerin her ay yenilenmesini, her öğrencide bir topun olmasını ve bu topun sadece “benimde topum var” demek için okula götürüldüğünü, öğretmenin saygı duyulan bir meslekten çıkıp bir hapishane gardiyanı görevlisi gibi bakan gözleri, yağmurlu havalarda üzerine düşen bir damla için ağlayan çocukları, günün parası ile tüm yıl okul harçlığı kadar bayramlarda para biriktiren ama yinede kanaatsiz olan çocukları, ramazanı ayının büyüsünü unutup açlık ve sigarasızlık yüzünden işkence ayı gören büyükleri, luna park yerine bayramı bilgisayar başında bir binanın 7 katında geçiren çocukları, dedesini ninesini bayramda ne kadar para koparırım diye bakan gözlerden nefret ediyorum
Ben büyüdüm çok şey değişti, ben büyüdüm çocuklar değişti, ben büyüdüm, her şey menfaat oldu , ben büyüdüm azla yetinen olmadı, ben büyüdüm saygı küçüldü.
BEN NEDEN BÜYÜDÜM Kİ………………..
Fatih_han545@hotmail.com

Hiç yorum yok: