upload music to get code

4 Eylül 2008 Perşembe

BİZ YAŞAMASAKTA, AŞKIMIZ AYNI TOPRAKTA


BİZ YAŞAMASAKTA, AŞIĞIZ AYNI TOPRAKTA

Ne kadar uzun yaşadım ben sensizliği
Ne kadar besledim yarım bıraktığın sevgiyi
Ne kadar özledim ben şimdi seni
Hani sıkı,sıkı sarandın ya , toprakla dost olana kadar

Ne vardı şimdi bırakıp gidecek
Ne buldum toprakta bende bulmadığın
Bir parça bez bir avuç toprak
Kim derdi seni benden ayıracak

Döktüğüm göz yaşları ile büyüdü toprağındaki çiçekler
Sevdiğimi , özlediğimi söylemekten yoruldu cümleler
Ne dünde yaşadığım anılar avutuyor beni
Nede elimin içindeki sen kokan topraklar

Bırakıp gitmek mi zor , yanındayken özlemek mi ?
Seviyorum seni deyip toprağına sarılmak mı ?
Hayata küsüp yanındaki boşluğa yatmak mı ?
Beklide en kolayı seni bana aşık eden anıları gömmek

Keşke bu kadar kolay olsaydı……………………………


Hiç yorum yok: