upload music to get code

21 Eylül 2008 Pazar

GELDİĞİN GÜNÜN ELVEDASI

.Dostluğunla büyümüş bir beden ,anlamsız sözlere çekilmiş bir siyah perde, durma hadi kapa tüm pencereleri, kapa tüm ışıkları, beni bana bırak beni senden önceki yıllara bırak, git durma sakın söyleyecek sözün olmasın, son kelimen sakın elveda olmasın, umutla yeşersin dönme ihtimalin, sessizce çek kapıyı gidişini duymasın kalbim, kırılan parçaları toplamaktan kanadı ellerimim , neden her gidenin ardından yaralı ellerim neden hep kırmızı renk benim gözlerimde, hani bitmemişti hani seneler vardı daha yaşanası yıllarımız olacaktı, ya hani düğününde senin şahidin olacaktım, tebrik ederken kulağına fısıldayacaktım, elveda özgürlüğün diyecektim ama nerden bilirdim o söze yakışan dünkü konuşmamız olduğunu, sen bana okulunu anlatacaktın ben sana şiirler yazacaktım o şiirleri sevdiğine ben yazdım diyecektin. Oysaki sen benim şiirlerime aşıktın. Okumak için gün sayardın. Nerden bilirdim sana bu son yazdıklarım olacağını nerden bilirdim son satırlarım son şiirim olacağını. Ah be dostum bu ekranın neyini beğenmedin de taşındın başka ekranlara ,

Kapa tüm ışıkları ,sıkı..! sıkı…! kapa pencereleri
Sızmasın odaya ne güneş nede sevgi sözcükleri
Uzat ayaklarını evin bir köşesinden bir diğer köşesine
Simsiyah bulutlar kaplasın yokluğunda, onu sevgisi kendine
Kafan kolların arasında, düşünme yoksun sen aslında
Düşünme insanları yalancı sevgilerini, aldanma dost diyen dillere
Beklide onlarda bırakıp gidecek her bitişin sonunda
Ne kalacak ? yalnız kalbinden başka ..! söyle bana
Ağla belki silebilirin içindeki yarım kalan hayalleri
Susun.! susun.! konuşmayın aynalar.. bunlar son kelimeleri
Dönmesin sakın geri, istemiyorum ben artık onun sevgi sözlerini
Yalancı sevginin yalancı insanı, dostum dediğim hayallerimin temeli
Yaşamadıklarımın gölgesi, yaşadıklarımın anısı
Bıktırdı her gidişinde bu kalp acısı
Dönme sakın geri, sevmek için bulamayacaksın artık beni……..!






3 yorum:

Adsız dedi ki...

belli ki bir dostunuzla bozuşmuşsunuz sitemkarsınız ona yalancılıkla suçlamışşınız sadece gittiğini yazmışsınız neden gitti peki. hiç birşey yokken mi çekti gitti siz ne yaptınız ona. kimse dostunu yarı yolda bırakmaz dostu ama dostluk yapıyorsa tabi. karşı tarafı bu kadar suçlamasanız keşke. birkaç yazınızda baya sitem baya nefret var sebebini merak etmedim desem yalan olur. yazılarınız güzel başarılar dilerim

Adsız dedi ki...

belli ki bir dostunuzla bozuşmuşsunuz sitemkarsınız ona yalancılıkla suçlamışşınız sadece gittiğini yazmışsınız neden gitti peki. hiç birşey yokken mi çekti gitti siz ne yaptınız ona. kimse dostunu yarı yolda bırakmaz dostu ama dostluk yapıyorsa tabi. karşı tarafı bu kadar suçlamasanız keşke. birkaç yazınızda baya sitem baya nefret var sebebini merak etmedim desem yalan olur. yazılarınız güzel başarılar dilerim

Unknown dedi ki...

okuyup, düşüncelerini dile getirmen ayrı bir incelik teşekkür ederim. evet sebepler ve nedenler içinde kayboldu bu dostluk , aslında ufukta böyle bir son gözüküyordu sadece biz gözlerimizi kapatmıştık , taki o gerçek bir gün nefes kadar yakın olana dek, sebep sonuç ilişkisinde soruları sormak bir sonraki hatalar için yararlı olabilir ama bazen susmak ve sadece sesizce çığlık atmak doğru yol olabilir...saygılarımla