upload music to get code

14 Eylül 2008 Pazar



BİR GÜN MUTLAKA, BİR GÜN MUTLAKA, O YÜKSEK TEPEDE YAŞADIKLARIMI VE YAŞAMADIKLARIMI HAYKIRIRKEN DUYMAYAN KULAKLARA, KAYA PARÇASI KALPLERE, O AN İŞTE BİRİ KOLLARIMDAN TUTACAK, KENDİNE DOĞRU ÇEKECEK VE O SİHİRLİ KELİMEYİ KULAKLARIMA FISILDAYACAK" SENİ ÇOK İYİ ANLIYORUM" İŞTE BU YÜZDEN HALEN YAZIYORUM, İŞTE BU YÜZDEN HALEN UMUT DOLUYUM YARINLARA, İŞTE BU YÜZDEN BENİ ANLAMAYANLARI HAYATIMDA ENGELLEDİM, İYİKİ SİZDE VARSINIZ, DOĞRUYU BULMAMDA O KADAR ÇOK YARDIM EDİYORSUNUZ Kİ BİLMEDEN, O TAŞ KALPLERİNİZ ÖN YARGILARINIZ OLMASA ÇOKTAN KAPILIP GİDERDİM SONU OLMAYAN BİR YABANCI DİYARLARA..........................


Bu bahse konu yazıda anlatılmak istenen , okuyucunun okuduğu gibi algılaması değil yani basit kelimeler olmadığı kanısındayım, ben yazdığım satırlarda okuyucuyu içine çekemiyorsam bir şeyler eksik olmuş demektir. Bu yüzden yapılan eleştiriler hayli düşündürdü, yazıya gelince ,bir anlık insanın bir günü anlatan bir yazı değil ,genel bir hayat bakışı bu, evet bu anlaşılmaktan bir çok insan muzdarip bana özel bir şey yok bir çok insandan biride benim, sözlerin bu kadar sert olmasına gelince , “ O TAŞ KALPLERİNİZ ÖN YARGILARINIZ OLMASA” burada okuyan her birey kendisine pay çıkarsın diye değil, burada hayatımızda ki insanları kastetmiştim, çok kullanılan bir söz vardır-iyi ki kötü insanlarda var yoksa iyilerin anlamı kalmazdı- bu sözün üstüne yazıyı ekleyebilirsiniz.
Ben bu yazıyı okuyan her insana – siz önyargılısınız – siz taş kalplisiniz –hiç biriniz beni anlamıyor, diyemem bu çok bencilce ve bir insana yakışmayan sözler olur , kaldı ki ben bunları paylaşmak için yazıyorum , neden okuyucuyu bu şekilde suçlayıp buradan uzaklaştırmak gibi bir amacım olsun ki, bu şekilde eleştiriyi kabul edemem ama ilgili yazıyı daha detaylı ve anlaşılır yazabilirdim ,bunu kabul ediyorum..
( umarım yorup yapan okurlar için açık ve anlaşılır bir cevap olmuştur, son bir şey sizler eleştirdikçe karanlıktaki ışığı görmek çok daha kolay oluyor. Yorumlar için özel bir teşekkür etmek isterim)

Hiç yorum yok: