upload music to get code

7 Nisan 2008 Pazartesi

SENİ ÇOK ÖZLEDİM

Bu gece anladığım yokluğunun acısını,
uzanınca yıldızlara, seyredince mehtap ı
anladım ki sensiz hiçbir anlamı yok sanırım sensiz hiçbir şeyde anlam yok.
Sakinim ağlamıyorum da ,gidişini seyredeli yıllar oldu bak artık aklıma gelince şişelerde seni aramıyorum, sabahlara kadar boş bir karanlığa bakmıyorum, artık yolda yürürken hiç kimseyi sana benzetmiyorum
Yağan yağmur altında sırf senle ıslandık diye hasta oluyordum, bak sağlıklıyım artık şemsiyemi alıyorum yanıma. sensiz başarmamamı sandın,yaşamamamı sandın,çürüyüp gideceğimi sandın dimi çok yanıldın hem de çok, ben yine sensiz onca sene geçirdim ama bak yaşıyorum üstelik doktor artık gelmeme gerek olmadığını söyledi geçen gün ,baş ucumda duran resmini de kaldırdım dün gece artık ıslanmayacak göz yaşımla, kısacası siliyorum tüm yaşananları ama neden bana yazıyorsun diyeceksin dedim ya güzelim sensizde yaşaya biliyorum. Bunu da bilmeni istiyorum 10 sene sürdü acısı ama başardım işte..
başardım sensiz yaşamayı
yalanda olsa söyleyebiliyorum bu gerçegi...

Hiç yorum yok: