upload music to get code

30 Nisan 2008 Çarşamba

Kaybolup giden nice yaşamlar arasında bir umudun peşinden koşmak. Anlamlı bulduğun tüm cümleleri söylemek.sonrada gidişini seyretmek umudun.. böyledir kadere isyan bunu anlatır.. alttaki satırlar.
Uzun ve yorucu bir gecenin ardından sisli bir Salı sabahı yalnız yaşadığım evime doğru elimde sigaram yürüyorum. Sokak çok sesiz ve soğuk, her sabahki gibi ,yine aynı düşünce var aklımda ne kadar anlamsız ve boş bir hayatı sorguluyorum. Dilimde ise bir şarkı mırıldanıyorum çok severim bu parçayı ne güzelde anlatıyor yaşamadıklarımı ‘mavi duvar’


SENSİZ VE SESİZ KALDIRIMLAR


Sarmaşıklar, yosunlar sarmış taş kalbimizi
Unutmuşuz güneşi
Bilmiyoruz yeşili
Öğrenmemişiz sevgiyi
Yürüyoruz buz… gibi taş kaldırımda

Unutulmaz düşlerimiz vardı yarınlara dair
Bitmeyen hayallerimiz
Kelimelerle anlatamadığımız heyecanlarımız vardı

Fırtınalar kopan hayatımda..
Sakin bir rıhtım şimdi kalbim
Anlatmak seni denize o kadar zor ki

Bilinmezliğin adresinde nöbette kalbim
Ne bir adı ileri nede geri gidiyor
Nedenler arasında buz gibi bir hayat
Düşünüyorum…. son noktada seni görüyorum..
Beklide tek suçlu sen değildin..

fatih_han545@hotmail.com

Hiç yorum yok: