upload music to get code

14 Nisan 2008 Pazartesi

_Mutluluğun adını sorsalar iki kelime ile seni söylerdim
_Aşk nedir deseler, seni gören gözlerimin söylerdim
_Nasıl anlarsın aşkı deseler seni gördüğünde kalbimi atışlarını dinletirdim
_Unutmak istesen ne yapardın deseler. Hiç şüphesiz son nefesim derdim,
_Aşkı senle öğrendim, senle yaşandı, senle yaşanıyor, ve yaşanacak ta ki senin saran kolların toprakla buluşana dek…………


İÇİMDEKİ SEVGİLER

Umutsuz sandığım bir aşktın
Önce arkadaş sonra dostum oldun
Her bir anlamı sende buldum
Bir tek kalbime sordum
Seviyormusun onu dedim ?

Aşklarını, sevgilerini başka gözlerin anlamını dinledim
Ama bir türlü seni seviyorum söyleyemedim
Kurumuş bir çiçegin suya duyduğu özlemle bekledim
Ve sonunda söyledim
Aşkım seni çok seviyorum....

Hayatı sevmek için artık iki nedenim var biri sen ,biri seni seven kalbim

Baharlı gözlerden oğulcan'a

fatih_han545@hotmail.com

Hiç yorum yok: