upload music to get code

9 Ağustos 2008 Cumartesi

ZAMAN TÜNELİNDE ZAMANI YAŞAMAYA ÇIRPINIRKEN


ZAMANIN TÜNELİNDE ZAMANI YAŞAMAYA ÇIRPINIRKEN

koşar adım yaşıyoruz hayatı bize bıraktığı sadece anıları...

anımsıyorum 5 katlı bir apartmanın 2. katında yaşanılanları

bayram paralarımla koşa koşa bakkal amcaya gidip son kuruşuna kadar cipsler,şekerlemeler ,cikletler aldığımı

amcamın getirdiği incik boncuk ve bebekleri

ablamla büyük bi hevesle takıp takıştırıp evin ortasında oynadığımız zamanları

evimizin bahçesine çamur yapmak için su taşıdığım zamanları

sobaya hep cız denildiğini ve cızın anlamını ancak sobayı elleyince anladığımı

siyah beyaz televizyonun kumanda görevini mecburen üstlendiğimi

misafirliğe gideceğimizde 2 saat tembihlendiğimizi

ablamın arkadaşlarınla oturmak için ne şaklabanlıklar yaptığımı

babamın işten dönüşlerini kışın camda, yazın sokak başında beklediğimi

annemin kazanda beyaz çamaşırları kaynatışını,sonra gelen merdaneli makinamızı

babamın karne hediyesi ilk bisikletim,ayaklarım pedallara tam uzanmazdı ama azimliydim,düşsemde binebilirdim

açık yoğurt ve leblebi tozu satılan günleri anımsıyorum

trt 1 de öğlen saatleri başlayan türk filmleri ve öncesinde evimizde yapılan hazırlıklar

çekirdek alınır,çay demlenir,soluksuz Türkan Şoray,Kadir İnanır, Fatma Girik, Ayşecik vb. izlenir ve ağlanır

baba bu ne, anne neden böyle, ablam benimle neden oynamıyo sorularının

zamanı geçtiğinde zamanın da senden bi çok şeyi aldığını anlarsın

ama artık geçtir bir önceki an artık bir anı olarak hafızalara kazınır

ablanın odasında hep gözün vardır ablan üniversiteyi kazanır okumaya gider oda senindir artık ama anlamsızlaşır

tatillerde eve dönecek olması bayramı da beraberinde getirir, hazırlıklar yapılır... AN'ın sadece birer anı olarak kaldığı gerçeği ne kadar acı olsada bu böyle yaşanılır....



bu yazının altına imzamı atmıyorum, nedenine gelince bu yazıyı yazan kalem benimkinde çok daha kuvvetli. adını bilmediğim ama içindeki fırtınaları gördüğüm güzel bayana,

( bu yazının bu kadar anlam kazanması nedeni aynı kuşagın insanlarının okuması .ve ancak onları boğazında düğümlenir bir şeyler olması )

Hiç yorum yok: