upload music to get code

7 Ağustos 2008 Perşembe


HAYAL DOSTLAR


İki metre kare beyaz örtü, bir avuç toprak ,
Son yolculuğumuzda bedenimizi saracak
Çok güvendim ,geçmez sandığım yıllara
Ben çok güvendim ,geçmişte kalanlara

Bunca sene günü bitmiş dünler yaşadım
Hiç birine yarınlar için ihanet etmedim
Her tutunduğum dal’a ,rahmet oldum, yağdım topraklarına
Elimi uzattığım ,dost sandığım nice insanlara

Ben nerede hata yaptım, yanlış bunun neresinde ?
Dostun bir tebessümüne , gömmedim mi mutluluğumu ?
Kalbi her acıdığında merhem olmadım mı ?
Bastığı her kaldırıma, taş olup ezilmedim ’mi ?

Anlayıp dinlemeden yaşanmış yılları sen silmedin’ mi ?
Mutluluğum mezarında ağlarken sen beni görmedin mi ?
Acılarını sardığımda , iyileşen yaralarını hissetmedin mi ?
Basıp geçtin taş kaldırım bendim…!Sen bunu fark etmedin mi ?

Ben böyle yaşadım , sen böyle bitirdin bu geçmişi
Ben böyle büyüttüm sana olan dostluğumu
Sen böyle küçülttün, içindeki beni
Ne kadar uzaklaşsan da silemeyeceksin bendeki seni…

Hadi şimdi git, bırak beni, sendeki dostluğunla


Fatih_han545@hotmail.com

Hiç yorum yok: