upload music to get code

28 Haziran 2008 Cumartesi

DÜŞLERİMDEKİ SEN




Bir düş kuruyorum yeşillikler arasında
Rüzgarla uçuşan saçların parmaklarımda
Gözlerim gözlerinde kaybolmak istercesine
Bir küçük öpücük konduruyorum….! masum yüzüne

Bir resim çiziyorum içinde senin olduğun
En güzel renklerden seçiyorum çiçekleri
Çırılçıplak bedenin çiçekler arasında
Çiçek oluyorum…! Sarıyorum titreyen bedenini

Bir gelecek düşünüyorum içinde sen olduğun
Bir küçük ev,yeşil bir bahçe,birde gün batımı
Kollarımın arasında sen,yalnızlığım geçmişimde
Zaman oluyorum…! Duruyorum varlığınla

Ne kurduğum düşlerde saçların ne gözlerin nede masum yüzün
Çizdiğim resimlerde çiçektin onlarla birlikte soldun
Şimdi dünün yarınlarındayım ,kollarımda yalnızlığım
Zaman oluyorum …! Gidiyorum sensizliğe
Ve uyanıyorum senle düşlerimden, sensiz günlere
fatih_han545@hotmail,com

Hiç yorum yok: