upload music to get code

9 Haziran 2008 Pazartesi

SARI SONBAHAR



SARI SONBAHAR
Bu gün farklı bir tebessüm yüzündeki
Sanki yuvasından ayrılan bir kuş gibi
Bu gün bir farklı dokunuşun
Buz gibi ellerin.. günahları sarmış kalp gibi

İşte geldi sarı son bahar
Bumu bizden sararıp dökülen yapraklar
Kuru bir çınar olduk
Hiçbir neden bile sormadık

İşte geldi ayrılık saati
Beklemediğim bir misafir gibi
Son dokunuşun elime
Biliyorum..! sakın bunu gizleme

Gidiyorsun bak özlediğin hayata
Ama, ama bu gözyaşları niye
Sen… söylemedin mi sevmiyorum diye
Peki bu bana bıraktığın gölgeler niye

Biliyorum sende gideceksin uzaklara
Ah ayrılık çok çektirdin sen bana
Sende diğerleri gibi göm maziye
İstemem dönme artık geriye………

Ben düşünen hisseden ruhu olan bir insandım bir zamanlar,şimdi ise hislerimi ruhumu düşüncelerimi zamana bıraktım. yaşayan kimliği meçhul ve hükümsüz bir canlıyım

Fatih_han545@hotmail.com

Hiç yorum yok: