upload music to get code

19 Haziran 2008 Perşembe

BU GECE


BU GECE

Yokluğun bir başka bu gece hasretin en derinde
Bırakıp gittiğin günün gecesinde hasretin şimdi en derinde
Onca sene sevgilim de şimdi ,şimdi bir başkasına de
Dedim ya şimdi hasretin nefretimin içinde ta en derinde

Anlamsız hırçın sözlerin duruyor köşedeki odada
Salonda gülüşün, balkonda rüzgarlı saçlarının anısı
Girişte kapının sesi çıkıp çarparken sancısı
Dedim ya şimdi aslın hayalimde kayboluyor , içimde ta derinde

Yatağımda iki yastık birinde ben birinde kokun
İşte duruyor hayalin uzanıp dokunmak istiyorum ama yoksun
Üşüyor bedenim yokluğunda hiçbir beden ısıtmıyor
Dedim ya şimdi hayalin evimde yokluğun içimde ta derinde

Bu gün gidişinin yıl dönümü bu gece başladı aslının ölümü
Bu gece bağlandı ellerim bu gece kapandı gören gözlerim
Aslımda ben senin gözlerine vurulmuştum
Karanlık kör sokaklarda bulmuştum


Fatih_han@hotmail.com

Hiç yorum yok: