upload music to get code

17 Kasım 2010 Çarşamba

Merhaba

Merhaba hayat
Merhaba tüm anılar ,tüm acılar ne varsa bugün yanımda , anılar tırmalıyor beynimi geçmiş sarmış bedenimi üşüyorum sıkı sıkı sarılıyorum yanlızlığıma ama unutamıyorum unutmakta istemiyorum
bu gün karıştırdım anıları aradım seni ve bir iz bir resim çıktı elimin altında gri eski bir fotograf gördüm gözlerin hep aynı halen hayat dolu ve öğrendim ki diledigin düşlediğin işe kavuşmussundur için kabardır birden neydin ne oldun dercesine sevindim evet artık bir okulda öğretmen olmuşsun biraz kurduğun düşlerden uzak olsada yinede çok sevindirici bir haber en azından benim için ( sen hep özel bir kreş hayal ederdin adınıda neyse....) işte böyle anılarım ne kadar uzak olursan ol ne kadar özürler zincir olsada ne kadar uzak olsanda ,aramaya cesaretim ve aramasanda tüm kalbimle diliyorum sen benim can dostumdun öylede kalacaksın hiç bir şey ama hiç bir şey değişmeyecek seni hala çok ama çok seviyorum arkadaşım kendine iyi bak......

Hiç yorum yok: