upload music to get code

1 Kasım 2010 Pazartesi

Seni Çok Özledim

Ne kadar özlediğimi nasıl anlatabilirim ki sana , kanayan anılarımı her şarkıda bir kez daha kaşımak , sana seni özlediğimi bile söyleyemiyorum ,ben sana aşık değilim ki ,sadece sevdim senin sadece büyüttüğüm çocuktun sen ,
Her an gelecekmişsin gibi oluyor bazen , ne söyleyeceğimi planlıyorum ama zaman akınca karanlığa anlıyorum o zaman sen yoksun ve anıların yine başbaşa kalıyorum çok denedim unutmayı , ve sordun kendime.! neyi unutayım ve bir kez daha hatırladım.
Seni o kadar çok özledim ki dostum anlatamam o kadar çok anlatacağım sensiz anılarım varki
ve o kadar çok özledim beni dinlemeni ,gülüşünü , kızmanı hatta ağlamanı
aslımda ben kendimi çok özledim , sana beni anlatmıyordum ben kendimle konuşuyordum , hani hep giden aranır ve değerlenir ya ne kadar doğru bir cümle ama yanlış olan her zaman aynıydın sen , yanımda olsanda sesimin ulaşamayacağı uzaklıkta olsanda sen benim için hep aynıydın aynıda kalacaksın
Artık unutmak için çaba göstermeyeceğim , anladım ki bunu başaramayacağım en azında beni ben yapan seni bekleyeceğim selamını özledim ...
Unutmadım dostum, unutamadım...!!!

Hiç yorum yok: