upload music to get code

14 Ocak 2011 Cuma

MUTLULUKLAR

Ben bu gece farklı gördüm seni , gördüklerim her şeyi anlatıyordu bana, değişmiş farklı bir yüz ile çıkmıştı karşıma öyle aman aman uzun bir zamanda geçmemişti resmine bakmayalı ama farklı gördüm bu gece resmini sadece meraktan bakmıştım , büyümek değildi bu ifade..! sadece zamanı ayakları altına almaktı .sanırım o küçük mimikler yerine hafif ama ağır tebessümler ,elini sallayıp ani kalkışlar yerine kafasını çevirip yelkovan havasında hareketler bürümüştü kişiliğini , artık dilim varmıyor ne dostluğunu nede arkadaşlığını özledim demeye ,

Ben bu gece farklı gördüm resmini ,geçmiş sarıldı diken diken olmuş kalbime ,farklı bir eziklik tatmadığım bir duygu törpülüyor beni bu gece, onca sene yaşadım ama bu gece anladım kaybetmek neymiş , bir sesi özlemek neymiş , konuştuklarına eşlik eden biri olmayınca kaybettiğinin kıymetini anlamak neymiş ,en ufak bir leke yok kalbimde sana dair o zamanda öyleydi şimdide öyle..!!

Ben bu gece farklı gördüm seni , bir pencere açmışsın hayatında umarım perdeyi acıp baktığında görüyorsundur bahar kokulu ağaçları yumurtalarına sarılmış bir ağaç dalındaki kuşları umut gibi yeşeren çimenleri,seni gülümseten sabah esintisini , umarım hepsini yaşatır sana ...!!

Hiç yorum yok: