upload music to get code

14 Kasım 2008 Cuma

NEFRETİN GÖLGESİ


NEFRETİN GÖLGESİ

Yine bulutlu bir gün, yine sıkıcı bir günün başlangıcı, yine son halin var karşıdaki aynada, son sözlerin var duvarlarda.
Bıraktıkların salkım , salkım sırtımda
Sen şimdi gittin ya , mutlusundur ,sabahları gülüyorsundur, çayın yine hep tek şekerlidir ve saçların düz ve toplamadan yapmışsındır
Sen şimdi gittin ya artık evden dışarı çıktığında başka gözlerin esiri olmuşsundur, herkes bilir teksindir. Ve herkes ister seni
Sen şimdi gittin ya , artık daha namuslusundur, kimse bilmiyordur içindeki şeytanı, kimse bilmez içindeki ateşi
Ve sen şimdi gittin ya en namussuz ben ..! dünyayı başıma yıkan sen ve bir kaldırım kenarında gülen sen
Sen şimdi gittin ya nefretin sınırları dolu dizgin içimde
Sen şimdi gittin’ ya, unutamam sanma ,Sisli hayalin kayboluyor başka gözlerde. Unutuyorum seni başka benlerde
Ben seni bendeyken sevdim , sen her aramızdaki sonbaharda , başka kollarda yeşerdin, sana elveda bile demiyorum.
Yalancı dostluğundan ,sanal sevginden ,seni bana esir eden gözlerden, beni senin gölgen yapan esaretinden NEFRET EDİYORUM..!!

13,11,2008
Fatih_han

Hiç yorum yok: