upload music to get code

22 Ekim 2008 Çarşamba

CESARETİM YOK


Cesaretim Yok Sana ben dön diyemem ki bu saatten sonra , unut o sözleri başlayalım yeniden demek ; yok ,yok buna cesaretim yok, onca yaşanmış yıllar bunca anı içinde yaşamak ne kadarda zor. Uzanıp uyumak, sonrada uyanmak dualarım olmuşken , sen hiç bir şeyden habersiz hayatını karatan adama lanetle okurken , ben ise seni sevmekten başka hiçbir şey yapmazken ,bana unut deme sakın.! , ben farklı yaşadım seni, arayıp bulamadığım anı ,uzanıp tutamadığım bendin sen ! neden bu denli karanlık olduk, niye biz iki iyi çocuk olamadık ? yok ,yok inan buna cesaretim yok, bakamam gözlerine,çıkma sakın karşıma ,ama söz veriyorum sana, hayallerimden kurtulamasan ‘da inan bu simayı göremeyeceksin bir daha …!


Bu acı sende’ mi bendemi daha çok dem almış bilmiyorum ama , seni düşünen ben ! yokluğunun acısını ,söylediğim sözler ile ölümü tatmak isteyen yine ben, inan acıtmıyor beni ,yıktığım hayallerin ve beni hatırladığın kötü anılarla kadar….

Fatih_han

19/10/2008

2 yorum:

Adsız dedi ki...

yazınız sanki tek taraflı olarak yazılmış. sadece bır kısının fıkrı karsı tarafa söz hakkı tanınmamıs. Burada bıraz sucluluk var sankı. Vicdanı rahatsız. Ya da soyleyemedıgı bırseyler var.Ama bence bu yazı bıraz daha farklı olabılırdı.
karsılıklı ilişkiler de fıkırler karsılıklı alınmalı tek taraflı olmamalı. Sebep her ne olursa olsun mutlaka konuşulmalıdır. Bütün ilişkılerde evlılık, arkadaslık,nışanlı v.s hepsı ıcın gecerlı. sankı kendıne de özellıkle karsı tarafa buyuk haksızlık yapılmış yazınızda. Yıne de guzel olmuş. Verılen emegın kötusu olmaz tabııkı. tbrler.

Unknown dedi ki...

evet tek taraflı. böylede olmak zorunda,"sucluluk" belkide bu kelime bile yetersiz, haksızlı kim için daha ağır cümlerine gelince belkide bu durumdakendimi düşünmem son ihtimal zira beni ben yapan hayallerini yıktım, şimdi onun ruh hali ızdırap ve acı veriyor bana..
fatih_han