upload music to get code

18 Mayıs 2008 Pazar

unutmak kolaymı bu kadar,paylaşınca zorlukları bitince dağ gibi sorunlar , unutmakmı gerekir, hiç bir neden sunmadan arkana bakmadan sebepsizce gitmekmi gerekir.
saatlerce anlatılan dertler çözük bulunamayan sorunlar her sorun bitişinde biraz daha uzaklaşmakmı gerekir. onca paylaşılan şey yalanmıydı, hepsi sanal alemin basit cümlelerimiydi, sen sadwcw bir makina ilemi konuştun ? böyle düşünmesen ben bunları buraya yazabilirmiydim sence, çok üzgünüm arkadaş sanıpta sana güvendiğim için , çok üzgünüm seni yıkan sorunları düşündüğüm için, çok üzgünüm senin için uykusuz kaldığım için çok üzgünüm bunları senin arkadaşın yapabilir. ben arkadaşın olmamaışın çok üzgünüm. bunu vefasız olan kendimi bir makina ile konuştugunu sanan kalpsizlere yazıyorum

sende git bildiğin sanal olmayan dünyaya
hayatın gerçeklerine
bu sana sitem değil
ama bir elvada da bana çok değil
uzak bir şehirdeki sorunları olan güzel kıza
Bulutla yer arasında yere düşmeyen yağmur damlasına

Hiç yorum yok: